czwartek, 1 sierpnia 2013

Default i ReallyBig

 Hej! <3
Na blogu jest troszkę nudno, dlatego postanowiłam rozpocząć dodawanie postów, w których   
będę opisywała dane miejsca w grze :) Zaczniemy od dużego drzewa otoczonego 
podstawowymi Światami. To Default. Oto plan:
Zaznaczyłam na tym obrazku kierunki Świata. N - Północ, W - Zachód, E - Wschód i pod strzałką - miejsce na S - Południe.
 

 Pod spodem zdjęcie drzewa:


Mamy więc Default :) Teraz:
Co to jest ReallyBig
Jest to Świat, do którego dotrzemy kierując się na Południe patrząc z lotu ptaka na drzewo w Default. Jego portal wygląda tak:

Jak widać zaznaczyłam także Las - o nim powiemy sobie w innym poście ;) 
Gdy wskoczymy do portalu mamy okazję spotkać takie zwierzęta jak:

Easter Bunny:


 Dire Hare oraz Hare (różnią się jedynie wielkością i ilością życia):




Snake:


Bear:


 Hawk:



 Występują także Mutant Hare, ale nie mam niestety zdjęcia :(
Jeszcze kilka zdjęć z góry:
 
 


Na dziś kończę, mam nadzieję, że spodobał się Wam post :) Opisy i zdjęcia są mojego autorstwa :) Pozdrawiam! Papa! <3











 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz